donderdag 4 augustus 2011

PROEFJE

Weet je nog die lap die ik pas heb geverfd met restjes verf ( zie verrassing), die lap riep bij mij meteen een beeld op. Een beeld wat me niet meer los liet en waar ik dus mee aan de gang moest. Wie kan raden wat voor een beeld ik bedoel ???? Ik ben er druk mee bezig en laat hier alvast het proeflapje zien. Daar wijk ook altijd weer vanaf maar het geeft toch alvast een beetje een beeld van wat ik aan het doen ben........... Dus binnenkort is hier het eindresultaat te bewonderen .................. wat een spanning..............

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt op een stratenplan of een moestuin. Maar het zal vast wat anders zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie het in ieder geval nog niet, dus ben ik benieuwd wat jij ervan maakt..

    BeantwoordenVerwijderen