zaterdag 6 augustus 2011

ECHTE BOEKEN EN OUDERWETS HAKEN

Dochter Sanna wil wel zo'n ouderwets gehaakte sprei in een nieuw roze/rood/bruin jasje voor over haar bankje, dat lijkt me wel weer eens leuk om te doen. Zo'n lekkere bezigheid voor bij de t.v. waar je niet al te veel bij na hoeft te denken. Zo gezegd, zogedaan, tenminste......de eerste 5 lapjes..... het wordt dus een langdurig projekt want de afmeting moet zo'n 2x2 meter worden, de stapel gaat groeien...................Dochter Ellen heeft wel zin in een gehaakt tafelkleed
, maar dat gaat Oma doen! Anders moet ze wel heeeeeel lang wachten. En ik had nog cadeaubonnen liggen gekregen bij een diploma uitreiking op mijn werk en die "jeukte" al een tijdje in mijn achterhoofd. Hoogste tijd om eens naar de boekenwinkel te gaan, want al die e-boeken en andere nieuwigeheden ten spijt, er gaat toch niets boven een echt boek in mijn handen. Het zijn 2 quilt boeken geworden met technieken die voor mij nieuw zijn en waar ik weer iets van kan leren....benieuwd wat daar weer uit komt......

2 opmerkingen:

  1. Deze zijn heerlijk om op vakantie mee te nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haken is weer helemaal hot.zelfs weer de gehaakte kleding uit de jaren 70. En dat oma's sneller kunnen haken is logisch want die hebben ook vaak meer tijd daarvoor he. Moet lachen om het inzicht van jouw dochter.

    Nu steeds meer artboeken in het nederlands vertaald worden vind ik ook dat we ze zouden moeten kopen. Want er gaat niets boven zo'n mooi boek lezen in het nederlands. Veel leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen