dinsdag 23 augustus 2011

GELATINE DRUK

Zondag een heerlijk dagje bij Hieke gelatine-afdrukken gemaakt. Ik had het nog nooit gedaan en vond het erg leuk om te doen. Het was best even spannend en zoeken wat het beste resultaat gaf, maar het is goed gelukt. Vooral de veren en de fijne bladeren geven een fraaie afdruk. We kwamen er ook achter dat als je eerst stempels afdrukt op de gelatine en er dan nog wat oplegd, dan krijg je mooie gelaagde afdrukken.
Deze mooie stofjes zijn het eindresultaat van een dagje lekker spelen met stof en verf. En van 2 stukjes heb ik ook meteen nog 2 kaarten gemaakt.

5 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, en leuk om op de foto's 't drukken even terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke resultaten.Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze gelatine afdrukken. We hebben het eens gedaan bij Q. Speciaal, en later thuis heb ik het ook toegepast. Maar nu ik het weer zie gaat het weer kriebelen! Toch ook nog eens opnieuw proberen. Je kaarten zijn ook erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit, Irma. Staat ook nog op mijn verlanglijstje om eens uit te proberen. Altijd leuk om dat iemand samen te doen.
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen