maandag 8 augustus 2011

BORDUURSELS UIT EEN VER LAND

Mijn buurvrouw is op vakantie geweest naar Guatamala, een spannende onderneming. Ze heeft veel gezien en meegemaakt en ook nog aan mij gedacht. Er wordt daar veel gehandwerkt door iedereen, vaak ook om wat geld te verdienen.Zodoende zijn er veel marktjes waar je dit handwerk kunt kopen, op 1 van die markten heeft ze voor mij 2 pakketjes met lapjes gekocht. We hebben ze gisteren opengemaakt en er zaten allemaal resten van geborduurde lappen in. Fantastisch! Wat een verrassing om dat zo maar cadeau te krijgen!

4 opmerkingen:

  1. Geweldig deze borduurresten! Wat kun je daar veel mee doen, om van te watertanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve buurvrouw heb jij. Dit soort prachtige stoffen vind je hier niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie kussens voor een roodharige dochter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannende pakketjes! Ik ben een paar jaar geleden ook in Guatemala geweest (echt een aanrader!) en heb ook nog een paar van die lapjes in de kast liggen. Ik zal ze weer eens op gaan zoeken. Was ze al een beetje vergeten.
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen