maandag 17 februari 2014

BLOB.... 57/365 en NIEUW VRIEND

dag 57/365

Ik wil jullie vandaag laten kennis maken met mijn nieuwe vriend.
Al een poosje vervangt hij de oude.
Niet dat ik die oude nou echt zat was....maar hij luisterde niet zo goed en wilde niet doen wat ik van hem verlangde.
De oude heb ik ook nog , maar niet meer zo veel in gebruik.
Mijn nieuwe vriend is eigenlijk ook een oudje maar voldoet echt prima.
Hij is sterk, nauwkeurig en luistert goed.
In tegendeel van de oude is deze nog mechanisch, terwijl de nieuwe elektronisch is.
Jullie raden het vast al.....het gaat over mijn "nieuwe" naaimachine.

FIJNE NIEUWE VRIEND
Vandaag met hem aan een zware nieuwe klus begonnen en ook daarbij voldoet hij goed.
Ik werk nu met deze dikte tussenvulling..... wel 4 cm. dik....dat valt niet mee kan ik je vertellen.
Nu ben ik degene die het niet zo lang volhoud.
VULLING VAN 4 CM DIK
Maar ook met minder zwaar werk kunnen wij goed samenwerken, bv. bij de cirkel van vandaag.
Een BLOB.
Denken jullie natuurlijk wat is dat nou???
Wel het is een cirkel, niet plat maar gevuld en ongeveer zo groot dat hij in je handpalm past.
Lekker om aan te voelen, beetje zacht maar door de vulling toch stevig.
Als een soort stress balletje.
Eigenlijk een klein kussentje wat een beetje lijkt op een vliegende schotel.
En het moest een nieuwe naam krijgen vond ik dus vandaar.....BLOB !!

BLOB

BLOB   57/365


3 opmerkingen:

  1. Een hele leuke blob, wat een goed idee en ook nog een leuke naam bedacht, dubbel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wij hebben hier in Eindhoven een blob, een grote en kleine met winkels erin! Maar die van jou is heel wat kleuriger!

    BeantwoordenVerwijderen