zondag 9 februari 2014

49/365 cadeau

dag 49.......

Ik zal jullie even laten zien hoe mijn werktafel in het atelier er momenteel uitziet .
Best chaotisch mag je weten want als ik aan het werk ben wil ik alles in de buurt hebben.
Met de cirkels ben ik  nu bezig met 'artjournaling' en dan ligt er dus van alles voor het grijpen.
Je ziet hier maar een gedeelte....praktisch is het zo dat ik steeds minder werkruimte overhoud :)

WERK IN UITVOERING

De cirkel van vandaag zie je hier al liggen.
1 van onze dochters was dit weekend thuis en heeft deze cirkel gemaakt, eigenlijk heb ik deze dus cadeau gekregen.
Ze heeft een tekst gebruikt uit 1 van haar favoriete films....Alice in wonderland.

49/365



3 opmerkingen:

  1. ach dan moet je maar niet bij mij om een hoekje kijken, chaos al over the room, functioneer dan het beste. Leuk kadotje van je dochter, past in je cirkel passie.

    BeantwoordenVerwijderen