zondag 16 februari 2014

56/365

dag 56......

Zoals jullie gisteren al konden lezen is dit een feestelijk weekend.
Gisteren de voorbereidingen, vandaag de bubbelende brunch van jarige oudste dochter.
Heerlijk met champagne en lekkers!
Dat betekend wel dat ik niet veel tijd had om echt te gaan zitten en een cirkel te maken.
Maar in mijn hoofd speelt het door en ik bedacht voor vandaag de "mooie schoenen cirkel".
Bij een feestelijke gelegenheid hebben mensen vaak hun nette/mooie schoenen aan.
Ik heb wel wat met schoenen, ben gek op mooie schoenen, (mannen of vrouwen maakt niet uit)mijn oog valt er ook vaak op.
Vandaar  deze lust voor het oog.....
Raden maar ...... welke zijn dan van mij??????


56/365



2 opmerkingen:

  1. Ik kijk graag naar schoenen, die zwarte met de gespijkerbroekte benen vind ik helemaal te gek!!
    Maar welke van jou zijn durf ik eigenlijk niet te zeggen.
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, goed zijn die he!!
    Ze zijn alleen niet zwart maar blauw...dat maakt ze alleen maar beter in het echt :)

    Mijn schoenen zijn degene onderaan...zwart met klein stukje zwarte benen.

    BeantwoordenVerwijderen