dinsdag 17 januari 2012

PATCHWORK EN QUILTDAGEN

Het is bijna zover, 3,4,en 5 februari zijn de Patchwork en Quiltdagen in Vijfhuizen. En dit jaar mag je die echt niet missen.....want wij van De Uitdaging hebben daar een expositie!!
Je kunt daar een een groot aantal van onze thema quilts bewonderen. Ik ben nog niet zo lang bij De Uitdaging dus heb niet aan alle thema's mee gedaan maar er zijn vele mooie thema te zien zoals bv. Alles in 1 kleur,Jeugdherinneringen en Mystiek. De thema's waar ik wel aan heb meegedaan en die daar te zien zijn zijn:Zon, Roest en Spiegeling.(zie bovenaan de details) En ik ben nog bezig aan een inhaal thema, als het me lukt om die op tijd af te krijgen dan laat ik die natuurlijk nog even zien! Voor deze expositie hebben we hard gewerkt aan het nieuwe thema en dat zal daar zijn premiere beleven.
Om de kosten voor de expositie te dekken hebben we allemaal kaarten gemaakt van onze quilts om die te verkopen . Hierbij kun je mijn kaarten zien. Ik zie jullie misschien wel in Vijhuizen, ik ben er ieder geval op zondag.

2 opmerkingen:

  1. Jammer, dan zie ik je niet Irma. Ik ben er op de hele zaterdag. Prachtige kaarten heb je er van gemaakt.
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma, ik zie dat je alles al op orde hebt, leuk idee he van die kaarten, kunnen wij van De-Uitdaging weer een volgende tentoonstelling van organiseren. Ik ben er wel en leuk om je dan weer te zien. gr.mia

    BeantwoordenVerwijderen