dinsdag 31 januari 2012

MIJN LESLIE

Tijdens de eerste lesdag van dit jaar in Amsterdam hebben wij les gehad van Leslie Gabrielse. Ik vond het een moeilijke dag, het is niet echt iets voor mij. dat blijkt ook wel uit het feit dat ik er thuis niet meteen enthousiast mee aan de slag ben gegaan. Maar ook dit soort drempels horen erbij en ik heb wel mijn"Leslie"afgemaakt. Zoiets gaat natuurlijk wel zijn eigen weg zodat het nu meer een Irma dan een Leslie is, maar dat vind ik niet erg. Je leert ook wel weer veel van dit soort processen als je er juist gewoon doorheen gaat. En omdat ik van het resultaat niet echt heel blij werdt heb ik net zo lang gepuzzeld tot ik er een leuke oplossing voor gevonden had: het is een kijklap geworden.
En dat ziet er dan weer wel heel strak en intrigerend uit, althans dat vind ik.
Aanstaande zaterdag is het opendag bij de DIY-textileschool in Amsterdam. En die dag ga ik demonstreren hoe je stof kunt bewerken dmv. stempelen en monoprint. Maar buiten dat is er nog veel meer te zien. Als je interesse hebt kijk dan op: www.diytextileschool.nl
Let op het nieuwe adres:Tussen de bogen 36

3 opmerkingen:

  1. Je hebt er wel iets heel eigens aan gegeven! Het was natuurlijk ook niet de bedoeling om iets na te maken? Maar je hebt gelijk: Soms ligt iets je niet.Wij met de groep A-Texere vonden de workshop heel inspirerend en ook ik wil er mijn eigen draai aan geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je je eigen draai aan kan geven. Jammer maar ik kan a.s. zaterdag niet komen kijken.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat vind ik dan knap, dat je ondanks dat het je niet ligt, het toch af maakt.

    BeantwoordenVerwijderen