woensdag 30 november 2011

COMPOSITIE HUISWERK

Naar aanleiding van de vorige lesdag over fotografie en compositie hebben we heel wat huiswerk opdrachten gekeregen om te oefenen met compositie. Leuk om te doen, je gaat heel anders kijken naar je omgeving en haalt ook daar weer inspiratie uit. Hierbij foto's van mijn huiswerk en ook de huiswerkopdracht heb ik wat opgepimpt .
De foto's horen bij de ontwerpen hieronder, lijkt me verder duidelijk.
3- zoek nieuwe composities met je frame/raampje in je foto's
Er waren veel collage opdrachten deze keer, dus ik kon me heerlijk uitleven. Hierbij een paar foto's.
collage's in 2 kleuren.

4 opmerkingen:

  1. Heel duidelijke uitleg en leuk om te lezen/bekijken. Waar staat die "puddingvorm"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die "puddingvorm" is helft van een kunstwerk hier in het park in de stad. Ik moet altijd denken aan paprika's, sanna vind het net taartjes en jij denkt aan pudding. Ik, weet niet van wie het is of hoe het is bedoeld maar je kunt er alle kanten mee op zo blijkt wel.
    groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat echt de diepte in met deze cursus. Fantastisch om te zien wat je doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel duidelik je uitleg over de opdracht. Lijkt me een zeer goede cursus. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen