maandag 28 november 2011

ACTION

Laatst had ik een AA. gemaakt voor het thema reizen met een spulletje wat ik had gekregen om te proberen. Er werd me toen gevraagd wat dat voor spul was. Inmiddels weet ik wat het is is. Het komt van de Action en wordt canvas papier genoemd. Waar zouden we toch zijn zonder die fantastische winkel. Het is te vinden bij het foto papier. Ik heb de verpakking even ingescand zodat jullie het kunnen herkennen als je op zoek gaat. Je kunt er goed op printen/kopieren en het is makkelijk met de naaimachine te verwerken.

6 opmerkingen:

  1. Oh wat vervelend, moet ik toch weer naar Action om dat spul uit te proberen. Jouw resultaat met de Amicorum ziet er goed uit.
    gr.mia
    http://miadevos-weber.blogspot.com
    http://De-Uitdaging.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de tip. Waar de action al niet goed voor is.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga je nou ook nog commercieel Irma?
    -x- Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en kun je er ook op verven? Jeetje, ik kan niet op het woord komen. Ik bedoel dat deka verf. Dat je er eerst op strijkt. Laat drogen en vervolgens op stof strijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cristina, ik weet niet precies wat je bedoeld, waarschijnlijk trasfer, maar strijken gaat niet, het smelt. Heb ik al gehad,oeps.... Acrylverf kan er wel op, dat gebruik ik overal voor. Sucses, groet Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel interessant papier. Daar moet ik zeker ook eens naar kijken bij Action!

    BeantwoordenVerwijderen