dinsdag 29 november 2011

AA EN STEMPELEN

Na een dagje stempelen met medestudenten Hieke en Inge heb ik meteen een mooi voorraadje kleine lapjes om te gebruiken voor bv. AA's. Ik heb ook wat van de gordijnstalen gebruikt die onderdeel waren van de 12 dozen stof die ik een tijdje terug heb gekregen. Het geeft een leuk effect om over een bestaand patroon heen te stempelen.
En aangezien ik nog een AA op het programma had staan heb ik meteen 1 van de lapjes gebruikt. Ik heb er 1 met een lelie gemaakt, die al op de stof stond, daar overheen gestempeld. En verder geborduurd met de hand en de naaimachine. Inmiddels is hij al met de post mee.

3 opmerkingen:

  1. de lelie is met zijn heldere lijnen en kleur een mooi geheel geworden met de bedrukte ondergrond. de ontvanger boft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een mooie AA geworden Een goed ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen