woensdag 16 november 2011

COLLAGE'S

Ik ben lekker bezig geweest met de opdrachten voor de opleiding. Vooral de collage's vind ik heerlijk om te doen. Er zijn er 4 klaar die laat ik alvast even zien. 2 daarvan hebben een andere vorm gekregen, een harmonicaboekje en labels, en er zijn ook verschillende materialen in verwerkt. Ben benieuwd of jullie de onderwerpen herkennen (lijnen,vorm,patronen en struc/textuur)Ik heb ook al veel foto's gemaakt van de omgeving en in de stad, wat gaat alles er anders uitzien als je gaat letten op lijnen, vormen, architectuur,licht, evenwicht enz. Zelfs gewoon in onze eigen tuin heb ik een hele fotoshoot gedaan en die tuin is echt niet zo groot.

5 opmerkingen:

  1. Collages maken maken is ook één van mijn favoriete bezigheden!Leuk zijn ze geworden En foto's heb je nooit genoeg voor inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opleiding is dat. Jammer dat het weer zo ver weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk werken is dat, steeds weer nieuwe ideeen opdoen door de collages, gr.mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent mooi bezig met die collages. Als je door de zoeker van een camera kijkt zie je veel meer.... pas op hoor straks wordt dat ook nog een verslaving!!!!... Jammer dat mijn opleiding voorbij is.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen