maandag 10 oktober 2011

KUNST IN DE ZUIDERKERK

Zaterdag 8 oktober had ik een plekje tussen de andere kunstenaars bij "kunst in de zuiderkerk" in Hilversum Het was een leuke dag in een mooie kerkje, met ook nog een modeshow en klassieke muziek. Van De Uitdaging was er ook Marjo Stoeckart( zie ook haar blog) en ook oud lid Hilde van Schaardenburg. Het was een genot om ook hun werk op mijn gemak te kunnen bekijken. Er was ondanks de regenbuien nog veel belangstelling. Op de foto zijn ook nog mijn nieuwe sieraden te zien.
Hier even uitleggen over mijn quilt met als onderwerp het wonen ver onder NAP.( ong. 6 meter)
Ik heb dat gemaakt naar aanleiding van het monument wat staat naast de snelweg bij Nieuwerkerk a/d IJssel. Ik ben daar geboren, woon al mijn leven lang rond dat laagste punt van Nederland en het blijft me intrigeren. Vandaar ook de titel: wonend bij het laagste punt van Nederland, houden wij de voeten droog?? Het is een pilaar van 1 meter hoog met een cirkel van optrekkend water.

1 opmerking:

  1. Door autopech kon ik niet komen. Jammer dat ik dit gremist heb.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen