woensdag 26 oktober 2011

EXPOSITIE IN DE BIBLIOTHEEK

Ik ben uitgenodigd om te komen exposeren in de bibliotheek in Zevehuizen. Leuk zeg!! Ik ben daar opgegroeid en mijn ouders en andere familie woont daar nog, dus het is een soort van thuis je werk laten zien. Toch best spannend. Gisteren maar eens gaan kijken naar de ruimte en afspraken gemaakt over de tijd enz. We hebben afgesproken dat mijn werk 2 maanden blijft hangen en wel in december en januari. Er zijn niet van die hele grote muren dus eigenlijk kan ik nog wel wat klein werk gebruiken, kijken of me dat lukt voor die tijd. dat is voor mij een hele uitdaging want mijn werk word vaak vanzelf groot.... Als de bibliotheek is ingericht zal ik wat foto's laten zien.

4 opmerkingen:

  1. Leuk Irma, altijd eervol als je ergens wordt uitgenodigd!
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk dat je daar mag 'hangen'. Maar welke zevenhuizen heb je het over. Vast niet die in het noorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Irma!
    Gefeliciteerd.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen