maandag 31 oktober 2011

AA VOOR TEGENDRAADS

Morgen is er weer een bijeenkomst van Tegendraads in Leiden. Dan is het ook weer tijd voor de AA ruil daar, deze keer is Sonja aan de beurt en zei wilde graag AA's met het thema reizen. Vandaar dat ik deze heb gemaakt. Ik heb daarbij gebruik gemaakt van, voor mij nieuw materiaal van de action. (Oh,oh als we die niet hadden) Gekregen van een vriend om te proberen, het lijkt op textiel maar voelt als kunststof. Ik heb het in de printer/kopier gelegd en er een landkaart op gekopierd. Dat ging prima en je kunt het verder uitstekend met de naaimachine verwerken. Ik heb er ook met de hand op geborduurd, dat was voor mij wat zwaar, maar voor een ander goed te doen denk ik.

4 opmerkingen:

  1. Een echte reis AA! Leuk zeg! Wel een bijzonder materiaal. Eens wat anders om uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit met dat aparte materiaal. Straks krijg ik hem hopeleijk in het echt te zien.Mooi!
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit. Vertel eens wat het materiaal precies is waar je op geprintd hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Amicorum is dit, gr. mia

    BeantwoordenVerwijderen