donderdag 20 oktober 2011

HUISWERK GEMAAKT

PFFFFFF....Het is hard werken al die huiswerk opdrachten ...maar wel erg leuk om er mee bezig te zijn. En deze week heb ik herfstvakantie dus kan ik er meer tijd voor nemen. Ik heb nu 3 zelfportretten af. 1 heb ik met de hand geborduurd en daarna met de machine op vilt gestikt met een extra tussenlaag, met als uitgangspunt een tekening van de eerste lesdag. Na het borduren heb ik de oorbellen nog extra opgevuld, geverfd met zilververf en voor een extra glans met nagellak bewerkt. 1 heb ik met de machine gestikt, ook vanuit zo'n tekening, met zwart garen op dik grijs vilt. Voor de 3e heb ik mezelf op de foto gezet. In 1 van deze 3 moet mijn thema te herkennen zijn, net zoals dat te zien is in mijn collage...laat maar weten wie o wie.... weet het???

3 opmerkingen:

  1. Irma geniet van de cursus. Het is zo leuk om te doen. Mooie portretten. Ik denk dat de groen/grijze jouw theme weergeeft.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie tegenstellingen in het grote werk maar ik welke verhouding de zelfportretten daarin staan weet ik niet. JE bent er in ieder geval erg druk mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inspanning en ontspanning is denk ik jou thema,gezien de afbeeldingen op je collage? Heel mooi je ingestikte portret met enkele lijnen!

    BeantwoordenVerwijderen