woensdag 13 juli 2011

LANG NIET GESCHREVEN

Ik heb al lang niets meer geschreven op dit blog. En ook lang niet zo veel tijd in mijn atelier doorgebracht als dat ik zou willen, maar ja zo loopt het leven soms! Wat heb ik wel gedaan buiten veel gewerkt op de psz. en anderen dingen die mijn aandacht nodig hadden, wel ik heb diverse kussens gemaakt, sjaals gehaakt. En ... Sanna's nieuwe auto opgepimpt ala PIP, met roze en rode kussentjes voor op de achterbank en hoesjes om de hoofdsteunen. Op de foto hiernaast zie je Sanna achter mijn naaimachine in het atelier, ze is namelijk aan het borduren geslagen en wilde daar zelf kussentjes van maken. Dus een workshop met mijn dochter, gezellig hoor. Ook nog de buitenboel helpen schilderen bij andere dochter, Ellen, ook leuk om te doen. Hier een paar van haar eerste kunststukken, dat heeft ze toch goed gedaan!!!

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke kussens! Echt FANTASTISCH :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het Blijft Schrikken Rooie!
    -xxxx- Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lees ik daar een berichtje van de invaljuf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je je dochter nu ook aangestoken hebt met dit creatieve idee :).
    Mocht je zelf geen tijd meer hebben om het schilderwerk bij je dochter te doen, kun je het ook altijd nog uitbesteden. Dat hoeft helemaal niet zo duur te zijn, als je maar eerst offertes vergelijkt. Wanneer je daar aan denkt, raad ik je aan om hier de offertes aan te vragen: http://irmamarkusenzo.blogspot.com/2011/07/lang-niet-geschreven.html.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen