dinsdag 26 juli 2011

HERINNERING AAN CANADA

Morgen ga ik naar de verjaardag van mijn nicht, nou heb ik er vele, maar dit is degene met wie ik op reis ben geweest naar Canada. Voor haar heb ik een kussen gemaakt met foto's van die reis als herinnering. Dat is altijd leuk om te doen, en deze keer was het fijn om weer even aan de reis terug te denken. Let vooral even op de zeer relaxte eekhoorn op de onderste foto "geschoten" bij familie in de tuin! Op de bovenste foto de beroemdste vogel van canada en hun nationale symbool; de rode kardinaal .

2 opmerkingen:

  1. Mag ik ook die hilarisch relaxte eekhoorn op een roze kussen? Past nog makkelijk in mijn furie!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Leuk zo'n kussen met herinneringen! Die eekhoorn spant de kroon. Ik heb alleen ooit onze poes zo zien liggen!

    BeantwoordenVerwijderen