donderdag 30 januari 2014

39/365

dag 39.........

Tijd.....wat een raar verschijnsel is dat toch eigenlijk.
Zo moet je soms eindeloos ergens op wachten en dan opeens is het weer voorbij.
En soms denk ik wel eens....gisteren was ik toch nog 16??!!

Op mijn werk (ik werk met kleine kinderen) is het ook zo lastig uit te leggen, het is voor kinderen een heel abstract begrip.
Even wachten, hoe vaak zeggen we dat wel niet tegen ze....maar hoe lang is even...wanneer is het morgen.....wat is gisteren.....hoe lang duurt een week/uur/minuut enz. enz.

Met dat alles in mijn hoofd heb ik vandaag deze cirkel gemaakt.

39/365   TIJD

DIT STEMPEL HEB IK GEBRUIKT


2 opmerkingen:

  1. Een heel fraaie cirkel, en goed om uit te leggen aan de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig effect heb je hiermee! Je brengt me wel op ideeën met je cirkels. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen