woensdag 22 januari 2014

31/365

dag 31.....

Ik had nog een bleeklapje van zaterdag apart gehouden om daar een freemotion/stikoefening mee te doen.
Het werkt voor mij goed om dat zo nu en dan weer eens te oefenen als het alweer een tijdje geleden is dat ik dat heb gedaan.

Voor De Uitdaging ben ik met het nieuwe thema bezig en daar komt ook veel stikwerk aan te pas....vandaar nu even deze 'vinger' oefening.
En dit jaar doe ik natuurlijk alles in de vorm van een cirkel :)

We hebben zaterdag sneeuwsterren geknipt uit papier en die met het bleekmengsel getamponneerd op stof.
En daar is dit het resultaat van.
Hier zie je ook dat de ene kleur makkelijker bleekt dan de ander.
Het geel bv. wilde niet zo.


31/365


2 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik vind het al knap dat je iedere dag iets anders kunt verzinnen.
    Volgens mij zie je nu overal een cirkel in?

    BeantwoordenVerwijderen