vrijdag 3 januari 2014

12/365

dag 12......
Vandaag weer een rondje, een WIT rondje.
In het Nederlands Fotomuseum te Rotterdam is de tentoonstelling 'WIT'.
Het is maar tot 5 januari dus de hoogste tijd om er naar toe te gaan.

We hebben daar een 'rondje' gedaan en de mooiste dingen gezien.
Het is een zeer gevarieerd aanbod aan kunst.
Van foto's tot textiel tot papier tot instalatie's, film enz.
En dus ook alle mogelijke tinten WIT en alle vormen van gebruik van de kleur WIT.
Ik mocht helaas geen foto's maken en kan dus niet het hele rondje laten zien.
Er is ook een mooi magazine bij uitgebracht maar ook dat mag ik niet gebruiken.
Dus jullie moeten het doen met een enkele foto, voordat ik door had dat het niet mocht, en foto's van de brochure.
Als jullie dit weekend nog tijd hebben om er naar toe te gaan is het een echte aanrader!

DE TOEGANG TOT DE TENTOONSTELLING

ER WAREN VEEL SHEETS MET MOOIE TEKSTEN MET ALS THEMA 'WIT'.

HIER ZIE JE  MIJ BIJ MIJN FAVORIETE STUK...HET BOEK WAT IRMA BOOM HEEFT GEMAAKT VOOR CHANEL....HELEMAAL IN WIT EN BRAILLE TECHNIEK

DE KUNSTENAARS

DE POSTER

1 opmerking: