vrijdag 24 januari 2014

33/365 REGENBOOG PROTEST CIRKEL

dag 33.......

Vandaag 2 cirkels...1 van mij en 1 die ik heb gekregen.

Eerst deze mooie cirkel op een kaart gekregen van Nadia.
Bij de cirkel van dag 23 vroeg Nadia aan mij of ze deze techniek ook mocht gebruiken voor een project.
Netjes dat ze dat aan mij vroeg en natuurlijk had ik geen bezwaar.
Vandaag kreeg ik haar kaart en daarmee laat ze zien wat ze met de techniek heeft gedaan.
Leuk dat er uit mijn cirkel-project zulke leuke reacties voort komen.

KAART VAN NADIA, KIJK HOE FIJNTJES DIT IS GEMAAKT.






Maar nu nog mijn cirkel van vandaag.
Ik heb een regenboog-cirkel gemaakt in protest tegen alles wat er nu gebeurt bij en rondom de olympische spelen in Rusland, vooral wat betreft alle homo's...lesbiennes en transgenders
De manier waarop daar word omgegaan met de mensen rechten is werkelijk treurig en maakt me behoorlijk kwaad.
Je zal er maar wonen, wat een eng land is dat toch.

Ik wil jullie hierbij dan ook oproepen om het protest te tekenen op de site van Amnesty International.
Helaas nemen onze premier en koning het niet op voor deze groep.
Dus is dit iets wat we zelf  kunnen doen.

33/365   REGENBOOG PROTEST CIRKEL











1 opmerking:

  1. Weer mooie cirkels! Dank je wel dat je aandacht vraagt voor de homo's, lesbians en transgenders in rusland, ik had al getekend en de teller staat nu al boven de 30.000!!!
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen