donderdag 28 maart 2013

FANTASTISCH BORDUURGAREN

Dit had ik jullie nog niet laten zien....mijn fantastische oogst van een bezoek aan de zaterdagmarkt in Dordrecht.
Het is glanzend borduurgaren zoals van Madeira, maar dan konen van 1000 meter.
En dan 3 voor 5 euro!! Misschien een tip voor diegene van jullie die niet te ver weg wonen.
Ik had er eerst een paar gehaald om te proberen en dat beviel zo goed dat ik maar heb geïnvesteerd in een heeeele berg!!!  De helft is voor een vriendin, maar er blijft genoeg voor mij over.
En nu ik dat grote werk aan het maken ben komt het goed van pas.

Wat een rijkdom!!

6 opmerkingen:

  1. Hier word je helemaal hebberig van? Een prachtberg garens om veel te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw... wat een leuke aanschaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een tripje naar Dordrecht wel waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik woon in Dordrecht, Ik zal zaterdag eens gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, fout account openstaan. Steekplus ben ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. garen heb je nooit te veel. En als het ook nog goed garen is en zo'n koopje, dan moet je ook gewoon helemaal los gaan he.

    BeantwoordenVerwijderen