vrijdag 5 april 2013

WERK IN UITVOERING

Ik ben hard aan het werk aan mijn 'grote werk'.
De beslissingen zijn genomen....verbindingen.....kleuren....materialen.....quilten....afmeting.
Dus nu verder, maar ik wil jullie nog niet laten zien wat het precies gaat worden, want ik wil het insturen voor een wedstrijd.
Wat ik wel kan doen is de voorgang/aanpak laten zien. Dus hier weer wat foto's.
details aanbrengen

 veeeel stof nodig om te verven

mijn 'personeel' aan het werk

euh...hoe ga ik dit doen??

stempelen

verven

ontwerp in banen knippen......
Eigenlijk sta ik regelmatig voor de vraag...en hoe nu verder??
Wat bij mij het beste werkt is: gewoon beginnen en gaande weg de problemen oplossen!
Dus nu een kwestie van hard doorwerken want natuurlijk is er die deadline van.....1 mei, dan moeten de foto's binnen zijn.

6 opmerkingen:

  1. Dat wordt nachtwerk voor die deadline? Wel spannend, en je maakt me best nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit maakt steeds nieuwsgieriger en leuker om te volgen. Voor welke wedstrijd wil je dit maken ,kun je dat wel verklappen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou en of ... jij kunt ons nieuwsgierig maken zeg! Wat gaat dit werk worden? Vast fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Irma, voelt dat niet enorm als een hete adem in je nek? Ik ben zelf zo slecht met dit soort deadlines, heb bewondering voor je hoor! Ben ook wel benieuwd naar welke TT dit grote werk gaat......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend, maar goed dat je personeel hebt. Ik ben heel nieuwsgierig naar het eind resultaat. sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar je hoeft 1 mei toch alleen de basis af te hebben, zodat de TTcommissie een goed beeld krijgt? Ik moet ook voor 1 mei foto's aanleveren, dus nog drie weken te gaan... SUCCES!

    BeantwoordenVerwijderen