zondag 3 maart 2013

VERGANKELIJKHEID VERVOLG ONDERZOEK

Zoals jullie al in eerdere berichten hebben kunnen volgen, was ik bezig met een onderzoek naar leven/dood.Inmiddels heb ik nog 2 werkstukken gemaakt die je hieronder kunt zien.
Ook als ik de dood als focuspunt gebruikt blijft het leven sterker.

hier wil ik nog iets mee.
Na deze 5 nieuwe werken in totaal, ben ik klaar met dit onderzoek.
Ik heb verschillende manieren uitgeprobeerd in techniek en materiaal en ben tot de conclusie gekomen dat voor mij het leven steeds sterker blijft in het beeld.
En je kunt veel duidelijk maken, de focus verleggen,  door gebruik van kleur/kleur combinaties.
Er blijven nog wel ...wat als ik......vragen maar het is tijd voor een nieuw werk.

1 opmerking:

  1. Is heel natuurlijk toch, dat het leven voor jou sterker is dan de dood.
    Mooie werkjes! Het onderste hoeft niet veel toevoegingen meer.

    BeantwoordenVerwijderen