zondag 24 maart 2013

GROOT WERK IN UITVOERING


Zoals jullie in het vorige blog hebben gezien ben ik bezig met een groot werk.
Groot werk vraagt ook grote hoeveelheden materiaal, dus ik op zoek naar voordelige fiberfill.....als je een hele rol neemt is natuurlijk voordeliger......dus dat heb ik gedaan.
Ik heb zo'n 25 meter nodig voor dit werk dus dat schiet op, maar.........
toen uiteindelijk de rol werd bezorgd( eerst bij de buren)......dacht ik OEPS!!!!
Ik heb me niet gerealiseerd dat het zo'n enorm volume zou hebben, kijk maar op de foto........
Waar ga ik dat laten??
De grappen vliegen hier door het huis...ga je lekker het huis isoleren....heb je een nieuwe hobby, sneeuwdorpen maken......zo koud is het nou ook weer niet Irma! enz. enz.
We hebben er grote lol mee!
de fiberfill past net door de deuropening van mijn atelier




En groot werk vergt grote voorbereidingen, hier ben ik bezig om in de huiskamer papier op te hangen voor een eerste opzet. Met de laserwaterpas zodat het ook nog een beetje recht blijft gaan.
Die laser gebruik ik vaak, het is een erg handig hulpmiddel om je werk recht te maken.

2 opmerkingen:

  1. Die buren zullen wel gedacht hebben. Gelukkig heb je een grote muur. heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wat voor groot project je gaat maken Irma. Wat een rol. ik zou acuut de slappe lach hebben gekregen als ze hiermee voor de deur stonden. En wat een breedte van materiaal, moet wel twee meter zijn zeker? Ik ben erg benieuwd naar de voortgang...

    BeantwoordenVerwijderen