maandag 27 augustus 2012

THEE-EXPERIMENT 2


de thee-lappen

Het vervolg van mijn thee-experiment: De lappen zijn erg mooi geworden. In de kleuren van bruin naar geel naar roze en dan in verschillende tinten. De een is wat meer egaal de ander heeft wat meer effect gekregen. Daar ben ik erg blij mee. De theezakjes zijn ook goed gelukt, en ook daar is de een meer egaal dan de ander maar dat zorgt juist voor een goeie mengeling om te gebruiken, Sommige zijn niet heel gebleven met het leeghalen , vooral de echte rode fruitthee plakt erg aan het zakje vast. Maar die hebben nou juist wel de mooiste rode kleur. Affin ze zijn zo mooi, ze mogen wel meedoen!! Want eigenlijk wil ik in eerste instantie iets met de zakjes gaan doen. De lappen zijn mooi meegnomen en komen later wel weer van pas.                                                                                                                                       


de thee-zakjes
Nu moet ik nog gaan experimenteren hoe ik de theezakjes het beste kan gebruiken. Strijk ik ze eerst op vliseline of op vlisofix of zet ik ze direct op stof??..... ik zal het eens gaan uitzoeken. Of heeft er iemand ervaring en ga ik opnieuw 'het licht uitvinden'?  Dan hoor ik het graag!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie kleuren. Als de zakjes echt goed droog zijn, kun je ze heel goed zo gebruiken.Ze zijn best wel sterk (meestal).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig allebei. De lapjes en de zakjes!Net wat Ineke zegt: Je kunt ze prima zó gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel leuk dat je zo veel verschillende kleuren krijgt - en met zo veel zakjes experimenteren. Herinner je de werkstuk van Ineke Poort met thee zakjes? Kijk op haar site: http://www.inekepoort.com/ onder eigenwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap hoor om de thee als verf te gebruiken, ooit wel eens gedaan met 20 zakjes zwarte thee, maar het resultaat was niet denderend. Vind vooral die roze erg mooi,gr.mia

    BeantwoordenVerwijderen