maandag 6 augustus 2012

PECHVOGEL........GELUKSVOGEL


 Soms ben je pechvogel en geluksvogel tegelijk....ik zal het uitleggen....ik was lekker met vakantie, mooi weer, lekker genieten, maar kwam lelijk te vallen. Mijn arm flink geneusd en dan alles..pols, elleboog en schouder....pechvogel dus!! Maar toen ik thuiskwam lag er een pakketje met mooie kaarten die het quiltersgilde van mijn quilt heeft gemaakt die gaat deelnemen aan de tentoonstelling in Deventer......geluksvogel dus!
Ik vind het erg leuk dat ze mijn werk daarvoor hebben uitgekozen en nu ik de kaart in handen heb is het toch wel extra speciaal en op een moment dat ik wel even wat leuks kan gebruiken. Want jullie begrijpen met je arm in zo'n mitella kun je niet zo veel en daar wordt ik niet vrolijk van. Dat betekent dus ook dat mijn quiltje voor De Uitdaging niet op tijd klaar is. De datum was 1 augustus en het thema....VOGELS. De andere zijn al wel te bewonderen op het blog van De Uitdaging en er zijn weer mooie bij , ga maar eens kijken!!



voorkant kaart
 
achterkant kaart




 




4 opmerkingen:

  1. Ja, zeg dat is wel erg dubbel! Het duurt soms lang eer kneuzingen zijn genezen. Maar geweldig leuk, dat je quilt op de kaarten is afgebeeld. Natuurlijk ga ik ze kopen in Deventer!
    Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werk en een eer dat quilt op een kaart is verschenen. Gefeliciteerd. Sterkte met het herstel. Kost soms wel wat tijd (en geduld!).
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jouw mooie kaarten bij het quiltersgilde.
    Wat vervelend dat je zo gevallen bent. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit op de kaart. Gefeiciteerd er mee en sterkte bij het geduld opbrengen te moeten rusten met je arm

    BeantwoordenVerwijderen