dinsdag 29 mei 2012

QUILTFESTIVAL EN WAT MAAKT MIJ BLIJ







 Ik heb nog een thema voor De Uitdaging in gehaald. En dat was het thema: wat mij blij maakt. Het is dit quiltje geworden met de titel: Wat maakt mij blij.....vogels in de wei !! Ik ben opgegroeid in de polder en speelde veel buiten. Dan was ik altijd veel in, op en rond de weilanden te vinden. Daar zag ik dan veel vogels natuurlijk. Ik woon inmiddels al vele jaren in de stad maar mis nog steeds wel de vrijheid van het verre zicht over de polders en de vele vogels die daar leven. Die herinneringen maken mij blij!
Ik heb deze quilt uitgevoerd ,met een knipoog naar de retro revival, met zelfgeverfde en gebatikte stoffen en borduurgarens. En het maken van deze stoffen maakt mij ook al blij...........
En ook deze quilt gaat mee naar het quilt festival in Noord Groningen waar wij met De Uitdaging aan deelnemen. Je kunt ons vinden in Uithuizen.
We 'hangen' in het Schathoes bij de Menkemaborg.

2 opmerkingen:

  1. Echt een quiltje om blij van te worden! Schattig de vogeltjes in de wei.Mooi gedaan.
    gr. Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk Irma! Ben je aanwezig op een van die dagen in N. Groningen. Ik had de gedachte om daar rond te fietsen te genieten van alle quilten op vrijdag 8 juni.

    BeantwoordenVerwijderen