vrijdag 30 maart 2012

20 DOZEN PRET

Ik heb weer stoffen gekregen, en ik bedoel veeeeeeel stoffen, wel 20 dozen!! Gelukkig had ik hulp met slepen en sjouwen van mijn textiele vriend(en) en een dochter. Je kunt op de foto wel zien dat we meteen zijn gaan uitzoeken en .....dan vind je nog wel eens een verrassing bv. van die retro kleding uit de jaren 70/80. Er zat van alles tussen van bloemetjes jurk tot poppenpetje tot directoir. En van ribfluweel tot bloemetjeskatoen tot terlenka.
We hebben eruit gehaald wat we zelf kunnen gebruiken en de rest meteen weggebracht voor andere doeleinden/goede doelen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een rijkdom! Jammer toch dat je niet alles zelf kunt verwerken? Maar zo doe ik ook altijd. uitzoeken en met de rest kun je anderen weer een plezier doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die zoektocht in de dozen, gr. mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Riek, wat staan we er enig op!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen