woensdag 4 mei 2011

1e prijs europeesche kampioenschappen !!!!!

DE EERSTE PRIJS IN DE CATEGEORIE BEGINNERS BIJ DE OPEN EUROPEESCHE QUILT KAMPIOENSCHAPPEN. Dat had ik echt nooit bedacht toen ik deze quilt instuurde naar de kampioenschappen in Veldhoven. Ik heb zo getwijfeld, zal ik het wel doen, is mijn niveau wel hoog genoeg,sta ik niet voor gek met mijn quilt, je kent het misschien wel, al die onzekerheden die dan om de hoek komen kijken. Wat ben ik blij dat ik het toch heb gedaan. Het is voor mij de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe en een hele eer om dan ook nog te winnen vind ik. Vanavond ga ik naar het diner waar dan ook de prijsuitreiking is,ben heel benieuwd wat ik daar allemaal ga meemaken. Wordt vervolgt dus...........

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Irma, ik begrijp je twijfel, ik zelf heb ook nog nooit wat ingezonden (ben ook zo,on twijfelaar) Ik kan zelf je quilt niet bewonderen omdat ik dit weekend moet werken, maar wens je een fijn weekend in Veldhoven en lekker genieten van alle aandacht en felicitaties

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YEEEEYYYYY wat een goed nieuws!!!!! Echt leuk! Geniet ervan vanavond, ik hoop dat je een flinke prijs krijgt hahahahahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de avond van de prijsuitreiking. Wat heb je gewonnen?
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Irma, wat leuk!!!! Van harte gefeliciteerd!!
    Toen ik 'm zag op je weblog was ik er al gelijk helemaal weg van, je bent een terechte winnaar! Zondag ga ik naar de tentoonstelling en kan ik 'm in het echt bewonderen. groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Irma! In het echt is hij nog veel mooier. Vanmiddag heb ik hem bewonderd!Ik kan me wel voorstellen dat je twijfelt om iets in te sturen. Maar je ziet het: Gewoon doen,en de eerste prijs winnen!

    BeantwoordenVerwijderen