donderdag 21 april 2011

Tegenstellingen: Een week of 4 geleden heb ik met Hieke een dagje stofbewerkt met verf van Trapsuutjies. We hebben de weghaaltechniek en stempelen uitgeprobeerd, je krijgt dan van die mooie positief/negatief resultaten. We spraken af er een klein quiltje van te maken. Dit is mijn quiltje geworden, het was eerst ongeveer 41x24 cm. maar ik heb er een omslag voor een klein fotoalbum van gemaakt.Eerst heb ik met de machine gequild en daarna met de hand verder geborduurd waar ik dat nog nodig vond. Het was ook een leuk projekt om weer eens wat steken van de machine te gebruiken. Ik ben benieuwd wat Hieke ervan maakt. Op haar blog kun je zien dat ze er al mee bezig is.

3 opmerkingen:

  1. Heel gezellig vind ik altijd om allerlei proefjes te combineren tot zo'n leuk quilltje als dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi geworden. Het doorstikken langs de stempelranden geeft de meerwaarde!

    BeantwoordenVerwijderen