zaterdag 7 mei 2011

DE GROTE PRIJSUITREIKING !!!!!

Donderdagavond was het zover, er was een chic diner met mooi gedekte tafels een , een lekker menu, voor mij vegetarisch aangepast, en tussen de gangen door de prijsuitreiking. Er waren veel prijzen te overhandigen en iedere keer was de prijswinnende quilt op een groot scherm te zien voorzien van de naam van de maker en de titel. Het was allemaal erg professioneel en bijzonder om mee te maken. Toen eenmaal de categorie novice aan de beurt was, ja, ja alles in het engels die avond, werd ik toch best nerveus. Maar het viel reuze mee. Na een klein toespraakje werd de prijs uitgereikt, en ik onozele, wist niet eens dat ik een prijs zou krijgen. Ik dacht een certificaat is al heel wat en ik hoop een juryrapport want daar was ik wel benieuwd naar. Maar ik kreeg een stofpakket,een garenpakket, een boekenpakket en een rood tasje waarvan ik niet weet wat erin zit. Ik weet nog niet precies wat het allemaal is want ik mocht het alleen voor de foto even vasthouden en moest het daarna weer terug geven omdat het tot zondag avond op de sponsortafel moet blijven staan. Morgenavond kan ik de pijs en de quilt ophalen, dus dit wordt weer vervolgd...........
Hier zie je de rozet met de prijsvermelding op mijn quilt gespeld en ik daar natuurlijk apetrots voor.

3 opmerkingen:

  1. Zo zie je eerste keer mee doen en in de prijzen vallen. Gefeliciteerd met je 1e Eerste prijs. Mag je gelijk niet meer meedoen bij de Beginners. Maar hartstikke goed! en ik ben benieuwd wat voor moois we allemaal van jou te zien zullen krijgen in de komende jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma, Leuke foto's van de uitreiking, en dan maar wachten wat er in het prijzenpakket zit.
    Ik vond je ontwerp spannend en leuk bedacht.
    hgr.mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Irma,
    Hartelijk gefeliciteerd met je eerste prijs.
    Je mag zeker supertrots zijn! Prachtig werk!
    Op je blog aangekomen ben ik blijven lezen. Ik weet nu veel meer wat quilten inhoudt: meer dan alleen "quilten".
    Veel succes, ik blijf je volgen,
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen