zondag 3 april 2011

Herinnering in Textiel:Ellen Als je voor anderen herinneringen in textiel maakt moet je dat voor jezelf ook kunnen vind ik.
Zet zelf maar eens de schaar in je dierbaar bewaarde lappen en/of kleding.
Als je zelf niet weet hoe dat voelt kun je dat ook niet goed invoelen voor een ander.
Vandaar dat ik dat nu zelf maar eens ben gaan gaan doen met de bewaarde baby kleertjes en stoffen van onze dochters.
Ik had nog de stoffen van hun gordijnen en hemeltjes van de wieg bewaard, dat allemaal bij elkaar gelegd en dan maar brainstormen.
Het moet dan een poos in mijn brein ronddobbberen en dan komt er altijd wel weer wat uit.
Boven de foto met bewaarde spullen en onder het resultaat voor dochter Ellen, die hem vandaag krijgt want ze viert haar verjaardag, een mooie gelegenheid dacht ik zo.
Er is er nog 1 in de maak dus die is hier binnenkort te bewonderen.

1 opmerking:

  1. Irma, wat "moedig" om de schaar in deze herinneringen te zetten, maar......met fantastisch resultaat! Wat zal je dochter daar blij mee zijn. Proficiat en een hele gezellige dag!Groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen