zaterdag 12 juli 2014

ART JOURNALING

Ik blijf het werken met papier onweerstaanbaar vinden.
De laatste tijd pak ik het steeds meer op, ook door het cirkelproject.
Maar ook het maken van boekjes, een beetje zoals het nu art-journaling word genoemd, trekt me steeds meer.
Hieronder wat foto's van een leparello boekje wat ik pas heb gemaakt als voorbereiding op een workshop die ik inmiddels heb gegeven.

TITEL: MY LITTLE FANTASY

DETAIL MET ZELFGEMAAKTE KRALEN

DETAIL MET STUKJE VAN EEN KAART EN EEN 'OPBERGVAKJE'

DETAIL MET OPGESTIKTE LETTERS EN KLEINE SPEELKAARTJES

ACHTERKANT BESTEMPELD

VERRASSING IN HET VAKJE.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik begrijp dat alles van papier is? En ik snap dat je even wat anders wilden dan de cirkels, alhoewel het einde in "zicht" is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi leporello! Ook ik heb het papier "ontdekt" geweldig leuk om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen