maandag 21 juli 2014

212/365

dag 212......

Mijn vakantie is begonnen en ik ben meteen aan het schilderen geslagen.
Wel een erg warm klusje deze dagen maar ik wil het af hebben voordat ik weer andere dingen ga doen.
De keuken is aan de beurt, het valt erg tegen want er moeten wel 5 lagen op voordat het goed dekt.

RETRO VIBE is de naam van de kleur die ik heb uitgezocht.
Alleen de naam is al leuk !!
Het is een mosterd/goud-achtige kleur, beter kan ik het niet omschrijven.
Ik heb heerlijk met mijn vingers in de verf de cirkel van vandaag ermee gemaakt.

212/365

KIJK MIJ EENS HARD WERKEN MET MIJN RETRO VIBE !!!


1 opmerking:

  1. Dat gaat vast mooi worden en dat op het warmste weekend dit jaar tot nu toe. Ik ben ook nog steeds aan het schilderen in ons nieuwe huis maar vond het afgelopen weekend toch echt te warm. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen