zondag 11 mei 2014

TENTOONSTELLING GRONINGEN

Even iets anders dan de cirkels.....er mag een werk van mij meedoen met de wedstrijd tijdens het QUILT-FESTIVAL in Noord Groningen.
Dat vind plaats op 13-14-15 juni op allerlei verschillende locaties.
Vorig jaar hebben we met De Uitdaging meegedaan in Uithuizen en heb ik zelf ook rond gekeken.
Voor wie nog niet geweest is het een echte aanrader, er is veel te zien en de sfeer is heel gemoedelijk.
Ik ben er in ieder geval dus misschien zien we elkaar daar.

Het werk van mij wat daar naar toe gaat laat ik nu nog niet helemaal zien maar wel even een voorproefje....dus word vervolgd....

DE STOF IN DE VERF
DE SANDWICH/LAGEN

EEN DETAIL

2 opmerkingen:

  1. Wij gaan natuurlijk dit jaar weer, zijn alle keren 2x al geweest. Jou werk gaan we zeker bewonderen, we gaan al Donderdag en hebben dan 2 volle dagen om alles te bekijken. Zie er al echt naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen