woensdag 21 mei 2014

150/365.....VERLOTING

IK HEB VANDAAG ALWEER DE 150STE CIRKEL GEPLAATST !!
Het valt me steeds zwaarder om dit vol te houden, steeds lastiger om iets te verzinnen en de tijd te vinden om het uit te voeren.
Zeker nu er een nieuwe baan voor mij aankomt waarbij ik veel meer uren ga maken.
Maar ik blijf het nog even volhouden!!

Vandaag dus de 150ste.......
Goede reden voor een nieuwe verloting.
Net zoals de vorige keer kun je je opgeven via de reacties of via de mail.
Volgende week woensdag ga ik de winnaar bekend maken, dus tot die tijd kun je inschrijven.
Je kunt dan weer een mooie BLOB uitkiezen.
En hoe meer zielen hoe meer vreugd dus zegt het voort :-)


HIER DE BLOBS....DE BLAUWE BOVENOP IS DE VORIGE KEER AL GEWONNEN DOOR TREES.

4 opmerkingen:

  1. Hi Irma,
    Wat een ontzettend leuk idee om je blobs te verloten. Ik doe graag mee, mijn voorkeur gaat uit naar het geborduurde zonnetje linksonder op de turquoise-groene achtergrond. Ik hoop dat ik bij de winnaars hoor!
    groetjes
    Hieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loot ook graag mee! Mijn voorkeur gaat uit naar de gele naast de witte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig nieuws een nieuwe baan in deze tijd, van harte. Maar je Circle of live gaat hoop ik nog even door. En als je een blob kwijt wilt, dan graag de blauwe met het geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook graag mee loten!
    En dan voor die achteraan, die vogel met lange pootjes :)

    BeantwoordenVerwijderen