zondag 1 december 2013

QUILTNIEUWS

In het nieuwe quiltnieuws word een quiltje van mij beschreven bij een artikel over artquilts.
Ik heb het quiltje gemaakt tijdens de opleiding in Amsterdam.
Het is uiteindelijk het begin geworden van mijn nieuwe serie:LIFE

Ik was erg verrast toen Henk Lijding mij belde om te vragen of hij het mocht gebruiken, samen met een intervieuw, voor dit artikel.
Je moet namelijk weten dat hij het ontdekt heeft bij de grote tentoonstelling van het quiltersgilde, waar het bij de miniquilts hing.
Hij was er zo door gefascineerd dat hij er steeds naar ging kijken.
Dat is al een compliment op zich natuurlijk.
Hij heeft er een mooi  artikel omheen gemaakt en het is toch erg leuk om zo je eigen werk terug te zien.
LIFE 0.01 vergankelijkheid

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, hartstikke leuk voor je. En misschien een opstap naar meer bekendheid. Veel succes ermee en kan je mij eventueel de tekst sturen, lijkt me leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een felicitatie waard Irma , het is een prachtig werk, dat deze aandacht echt verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, kende het verhaal al een beetje en wat een mooie waardering dat jouw quilt door Henk Lijding is opgemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor je Irma als zo'n kunstenaar geniet van je werk. Een echte opsteker!

    BeantwoordenVerwijderen