maandag 23 december 2013

A CIRKLE A DAY.....1/365

Het is tijd voor een nieuwe projekt.
Ik ga beginnen met een projekt wat een jaar lang duurt.
De bedoeling is dat ik iedere dag een cirkel maak en die hier op de blog plaats.
Ik hoop dat het me weer opgang helpt na een inspiratie-loze periode.
Het zal niet iedere dag even hoogdravend zijn maar het verplicht me wel er iedere dag even aan te denken en mee bezig te zijn.
Het gaat immers ook vaak om het idee erachter.
Alles mag dus alle opties staan open!
Hier komt nummer 1.......
a circle a day, keeps the doctor away

5 opmerkingen:

  1. Een heel apart idee! Maar of het het helpt bij de inspiratie?
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel inspiratie toegewenst. Er komen vast veel leuke ideeen uit voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed, je bent begonnen! Nog 364 cirkels, echt leuk, ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je nieuwe project. Je moet er wel heel gedisciplineerd voor zijn, Iedere dag een bericht op je blog..... Ben benieuwd wat er zoal voorbij komt en wanneer de inspiratie weer toeslaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel goed, het helpt je zeker bij verdere ideeen. Ga je volgen...

    BeantwoordenVerwijderen