dinsdag 7 mei 2013

MIJN MUZIEK

Het is zover, mijn MUZIKALE VERBINDING is klaar.
Dit was het nieuwe thema voor De Uitdaging voor 1 mei.
Dus ik ben wat laat met mijn quiltje, maar dat kwam natuurlijk door dat grote werk dat veel tijd heeft gekost.
Op de site van De Uitdaging kun je zien wat de andere ervan hebben gemaakt, er zijn weer heel verschillende resultaten.

MIJN MUZIEK
Ik ben uitgegaan van mijn favoriete albums, en dan bedoel ik lp's en cd's.
Je ziet hier mijn allereerste lp...Cockney rebel tot 1 van de laatst gekochte cd's....Eddy Vedder met de filmmuziek van Into de Wild.
Wat een prachtige film is dat toch!
Ik geniet altijd erg van de muziek van deze albums maar zeker ook van de hoezen.
Dat is toch ook een kunst om die goed vorm te geven.
Als ik deze hoezen alleen al zie, hoor ik de muziek al in mijn hoofd!!
De titel van dit werk is dan ook simpel....MIJN MUZIEK.

Zijn er voor jullie ook nog herkenbare plaatjes bij???

Alle afbeeldingen zijn verschillend bewerkt op de machine  en later met strookjes stof met de hand aan elkaar verbonden met borduurwerk.
Er zijn 4 stroken en die zijn onderling verbonden met ty-rip.
Hieronder nog wat details ter verduidelijking.



5 opmerkingen:

  1. Ook weer een heel leuke en originele weergave van het Thema!
    En ja sommige komen me bekend voor .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een herinneringen roepen de hoezen op. Boudewijn de Groot Bob Dylan en Leonard Cohen heb ik ook. Van sommige hoezen/muziek heb ik gemengde gevoelens. Maar Van Leonard Cohen ga ik in juni weer genieten in Antwerpen. Leuk om ze zo bij elkaar te zien op je quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het brengt je inderdaad weer aan het zingen, de meeste ken ik natuurlijk ook, leuk idee en leuke uitwerking

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uitgegaan van de hoezen van de LP's / CD's heel origineel. Erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden Irma en een leuk idee om het zo in banen te verwerken. En ja, ik herken er vele van.

    BeantwoordenVerwijderen