maandag 6 mei 2013

FOTOKLAAR

Het grote werk was net op tijd fotoklaar om de foto's te kunnen maken om op te sturen voor 1 mei.
Ook de foto's maken was een hele klus want het valt niet mee om zo'n groot werk in zijn geheel erop te krijgen. Gelukkig had ik hulp en het is gelukt...net op tijd dus ik heb ze meteen verstuurd.
Ik wil nog niet het hele werk laten zien voordat het geaccepteerd is en hangt in Veldhoven, want dan is de spanning eraf en hebben jullie daar niets meer te bekijken.
Maar ik kan wel alvast wat werkfoto's laten zien.....hier komen ze....
een frame in elkaar gezet om het werk te kunnen ophangen.

het frame is klaar, nu kan ik het recht maken met de laser.

het uit-tekenen van de onderdelen.

jullie kennen dit wel....soldeerbout en teflon om de onderdelen uit te smelten/snijden.

hier alvast een detail.


Affin het is nog niet helemaal af, de details moet ik nog verder afwerken maar daar heb ik nu nog tijd genoeg voor.

3 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Ik ben niet op de hoogte waarvoor je het maakt, is er een expositie in Veldhoven en wanneer? Ik ben af en toe in Nederland, misschien valt dat samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt spannend! Ik neem aan dat de quilt voor de tt is van het Quiltersgilde, of voor Veldhoven in October? Hoe dan ook, ik ben reuze nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afgelopen maand heb ik me af en toe afgevraagd hoe ver je zou zijn met je project. Geweldig dat je het voor elkaar hebt gekregen op tijd zover te zijn dat je je stuk kon indienen voor Veldhoven. Ben benieuwd of ik het straks daar zie hangen.

    BeantwoordenVerwijderen