zaterdag 18 februari 2012

KLEURENPRACHT

Voor de lessen van Ineke Poort over kleurenleer ben ik eerst aan het verzamelen geslagen voor ik aan mijn opdrachten ga beginnen. Dat werkt voor mij het beste. Nou heb ik een echte verfkleurenwaaier maar die ga ik natuurlijk niet uit elkaar halen..... dus ik op naar de Praxis..... Daar heb ik van alle verfstalen 1 exemplaar meegenomen van de Historlijn, die hebben prachtige kleuren. Er lagen ook nog grote stalen om gratis mee te nemen.....en nog even langs de behang afdeling voor wat stalen.....wat een rijkdom!!
Op de ander foto zie je al mijn stofstalen die ik aan mijn nieuwe werkwand heb gehangen. Die heb ik in de loop der jaren verzameld en gekregen en ook die komen nu goed van pas. Die nieuwe werkwand is ideaal, we hebben een muur van mijn atelier beplakt met platen piepschuim en daaroverheen heb ik lakenkatoen gespeld. Het werkt fantastisch want je kunt alles simpel vastprikken. Zo en dan nu maar aan de opdrachten werken........wordt vervolgd..........

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig gezicht al die kleurtjes! knap dat je zoveel staaltjes hebt verzameld,ze komen nu uitstekend van pas! Regelmatig ga ik ook bij Praxis langs voor de behangstalen We worden er helemaal hebberig van hé!
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk al die kleuren. Jij kan lekker aan het werk
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen