vrijdag 9 december 2011

TENTOONSTELLING IN ZEVENHUIZEN

Morgen ga ik mijn tentoonstelling inrichten in bibliotheek De Groene Venen in Zevenhuizen (ZH). Best spannend want ik weet nog niet zo goed wat ik er precies kwijt kan en hoe/ wat ik bij elkaar kan hangen. Ook mijn werk over het NAP gaat mee, dat is een zuil en die krijgt een ere plaats. Dit werk is voor deze streek erg herkenbaar want het monument/kunstwerk wat voor mij de inspiratie is geweest staat hier in de buurt. Ik ben in Zevehuizen opgegroeid en ben er best trots op om nu mijn werk daar te kunnen laten zien. Omdat er in de bibliotheek ook wat kleine muurtjes zijn en ik niet zoveel klein werk heb, heb ik speciaal voor deze tt. nog wat klein werk gemaakt( 30x30). Het zijn de 4 seizoenen geworden, gemaakt vanuit steeds dezelfde compositie, maar met een ander passend kleurenpallet. En zeker als ze naast elkaar hangen zie je de dynamische beweging van de zon.(Ik krijg helaas niet de foto's op de goede volgorde)De tt. is te bezichtigen tijdens de openingstijden van de bibliotheek tot 28 januari 2012

6 opmerkingen:

  1. Veel succes met je tentoonstelling! De kleine quiltjes zijn leuk, al staan de foto's niet in de goede volgorde, je kan toch de zon over de aarde zien gaan.
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi stel seizoenen! Prachtig van kleur.Succes met je tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie! En wat leuk dat je een eigen TT mag inrichten. Succes en hopelijk veel interesse in je werk!
    Chriss Cross

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk een eigen tentoonstelling.
    Mooie serie quiltjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die seizoenen zien er goed uit. veel succes bij je tenbtoonstelling en ik ben benieuwd wat voor (uiteraard leuke) reacties je krijgt op je NAP

    BeantwoordenVerwijderen