zaterdag 17 september 2011

WAT EEN GELUKSDAG

Ik heb stof gekregen, en niet zomaar een beetje, wel 11 dozen!!!!!!!!!! Dat is toch een verwennerij!! Samen met een vriend heb ik ze uitgezocht, want ik kan toch echt niet alles bewaren. Er zijn nu nog 4 dozen over voor liefhebbers. 1 van die dozen zit vol met kinderstofjes. Nu weet ik dat er kinderquiltjes voor een goed doel worden gemaakt, ik dacht misschien is het wat voor dat doeleinde. Maar ik ga ze niet maken, dus wie weet waar ze heen kunnen of wie de stoffen daar voor wil hebben?????? En voor de andere dozen, voor de liefhebbers............laat maar weten.

2 opmerkingen:

  1. Een vriend?? Klinkt heel erg spannend!!!

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is inderdaad nog eens een verwennerij.

    De kinderstofjes kun je bv. kwijt bij http://jopies-dromenquilt.blogspot.com

    daar maken ze quilts voor zieke kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen