vrijdag 9 september 2011

JONGEN EN OPA + OMA

Bij de kunstmartken waar ik de komende maanden sta wil ik graag mijn herinneringen in textiel laten zien. Maar degene die ik voor mensen maak kan ik daar niet voor gebruiken, dus daarom nog maar 2 voorbeelden gemaakt. Zoals een kussen met een foto van mijn opa en oma Markus, gemaakt van een oude kussensloop van mijn andere oma, met de machine en met de hand geborduurd. Ook nog een geboorte-quilt van een jongentje. Ik neem meestal een geboorte-quilt van een van onze dochters mee maar een voor een jongen is natuurlijk ook leuk om te laten zien. Voor de quilt heb ik zelfgeverfde stoffen gebruikt , babymutsjes en een knuffel. De sterren heb ik gemaakt van een koffieverpakking, dat is lekker stevig zilveren spul om te stikken. De letters zijn gestempeld met acrylverf.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die geboortequilt helemaal top. Prachtig idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi toch die herinneringen in textiel! Wat zal je veel bekijks hebben in je kraam.

    BeantwoordenVerwijderen