maandag 10 oktober 2011

DE EERSTE LESDAG

Zaterdag 1 oktober was de eerste lesdag van mijn 2 jarige opleiding in Amsterdam bij de DIY textile school, van Ginny Fleck. Het is een opleiding voor textiele kunst en artquilt. het eerste jaar krijgen we iedere maand van een andere kunstenaar les, maar de eerste dag deed Ginny zelf. We hebben het deze dag vooral over schetsboeken en zelfportretten gehad en onze eerste huiswerk opdrachten gekregen. We moeten oa. iedere dag een kunst maken in ons schetsboek. Dat valt niet mee zeg, om elke dag weer iets te bedenken... maar hier toch wat foto's van mijn eerste pagina's. Het mag van alles zijn dus het blijft niet beperkt tot schetsen en tekenen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n cursus. Ik wens je veel inspiratie toe.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je hier heel veel aan hebt.Vooral ook een schetsboek aanleggen werkt prima!Je zult zien dat meevalt om elke dag iets te tekenen schilderen of plakken enz.
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Irma, wat leuk weer een andere kijk op ontwerpen en ontdekken.
    gr.mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je deze cursus gaat doen. Wilde ik ook zo graag, maar gezien de afstand lukt me dat niet. Ik zal je verhalen op de voet volgen.
    Heel veel succes.
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen