dinsdag 12 augustus 2014

230+231+232+233+234

Dit jaar ben ik voor de eerste keer naar Birmingham geweest.
Wat een geweldige ervaring was dat.
Er was heeeeeel veeeeel te zien!!
Veel quilts natuurlijk van de wedstrijd en vele winkeltjes, maar ook veel technieken.
In de demo-ruimte werd er de hele dag gedemonstreerd en ook bij de winkeltjes was er veel te zien.
En dan nog de exposities van de vele quilters, waaronder veel bekende maar ook onbekende.

Ook een paar van mijn favorieten lieten hun werk zien zoals Cas Holmes en Stephanie Redfern.
Daar heb ik ook een paar, voor mij nieuwe kunstenaars gezien, zoals oa. Judith Mundwiler ,Gabi Mett en Louise Baldwin.
Effin te veel om op te noemen....

Door dat ik daar was hebben jullie nog 5 cirkels te goed, hier komen ze.....

230/365....MIJN GEBATIKTE LAPPEN,IN HET DOOSJE ZIT GEBATIKT PAPIER

231/365 MIJN AANKOPEN VAN BIRMINGHAM

232/365  THEEZAKJES UIT BIRMINGHAM VOOR MIJN VERZAMELENDE MOEDER

233/365 OEPS... HEEL VEEL CIRKELS IN DE KLIT !!

234/365 RAL-KLEUREN


Geen opmerkingen:

Een reactie posten