vrijdag 13 september 2013

VERVOLG HANDWERK 1

In het bericht van 28 aug jl heb ik jullie verteld van mijn hexagon projekt.
Het is nog steeds zo dat ik regelmatig met mijn been omhoog zit dus het schiet lekker op.
Verslavend is het ook: nog 1 en dan nog 1, nog maar 1, nou nog 1tje dan. Dan stop ik voor vandaag....
Affin hier een stuk van het resultaat tot nog toe.
Zoals je ziet, nu vooral bruin, later ga ik over naar blauw.
Het ziet er op de foto best heel druk uit maar in het echt werkt het goed.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt er wel mooie stofjes voor gekozen, en het is zo fijn, verstand op nul en lekker met de hand naaien!
    Succes en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Irma, dat ziet er inspirerend uit. Ik krijg meteen zin om het ook te doen. Maar heb nog een vest liggen dat ik even af moet breien. En de compositie oefening staat op mijn verse blog http://hiekedenijs.blogspot.nl/.

    BeantwoordenVerwijderen